sobota, 1 marca 2014

poniedziałek, 17 lutego 2014

FB: Wolfblood - Maddian


Siemka! Jutro ogarnę bloga, a teraz zapraszam na moją stronę na FB ;*** https://www.facebook.com/pages/Wolfblood-Maddian/378534698943569   xD 

Jakoś w weekend ogarnę 1 odcinek 2 sezonu i postaram się dodać napisy ;** Bo tłumaczenie zostało już zrobione  przez fankę ;*** P.S. Dziękuję ! !! xD 

/Asteroida


sobota, 21 grudnia 2013

CZat Wolfblood - Maddian

Zapraszam na czat świąteczny Wolfblood - Maddian!!!!!!!!!!!
Możecie tutaj ze mną i z /chris'em] pogadać na luzie!!!
Mój nick: Maddy_WB_ :D
/Asteroida

Wolfblood odcinki PL Dubbing NEW!!!

Hej odpowiem tu na wasze komentarze o odcinkach Wolfblood!!!
Więc tak, jednymi z najczęściej zadawanych pytań były:

1. Ile jest odcinków Wolfblood z PL Dubbingiem (do 21.12.13r) ???
Odp. Do dnia dzisiejszego (21.12.13r) jest 6 odcinków z Dubbingiem PL, a jutro (22.12.13r) będzie 7 odcinek i po paru godzinach znajdzie się w internecie :D

2. Czy są odcinki z napisami???
Odp. Pewnie są, ale ja oglądałam po angielsku, a napisy możecie sobie ściągnąć z różnych stron, tylko poszukajcie :*

3. Czy będzie 3 sezon WB???
Odp. Tak będzie zastał potwierdzony przez Debby Moon, w UK premiera we wrześniu 2014 roku, a w Polsce jeszcze nie wiadomo :D Ale idąc za ciosem pewnie we wrześniu 2015 roku :D

4. Kiedy premiera 2 sezonu w Polsce???
Op. Zakładam, że we wrześniu 2014 roku, ale jeżeli dubbing nagrają wcześniej to wszystko możliwe, że może trochę szybciej xD

5. Kiedy leci WB i gdzie???
Odp. WB leci w każdą niedzielę o godzinie 9:00, są powtórki po południu na Disney Channel ;*

6. Gdzie można obejrzeć WB w internecie???
Odp. Np. na baje.pl , kreskóweczki.pl, itp... xD

7. Zapraszam na moją stronkę o Wolfblood na FB tam będziecie ze wszystkim na bieżąco :D

Mam nadzieję, że pomogłam :D ~Maddy moje konto teraz nazywa się Asteroida


sobota, 2 listopada 2013

Kocham Wolfblood!!!

Ten ostatni odcinek 2 sezonu był najlepszy!!!! MADDIAN ♥



Wolfblood - Maddian

Pomożecie mi rozkręcić moją stronkę na FB? Proszę o like :D https://www.facebook.com/pages/Wolfblood-Maddian/378534698943569 
/Maddy



Aimee & Bobby

Wolfblood Season 2 Episode 13

Kto widział 13 odcinek 2 sezonu Wolfblood??? On był genialny nie mogę się doczekać 3 sezonu!!! Niestety dopiero będzie miał premierę we wrześniu (Anglia) :D Ale i tak nie będę czekać na premierę w Polsce i będę oglądać po angielsku, a wy? :*
/Maddy 
Aimee i Luisa

Bobby i Aimee

Aimee

Bobby i Aimee

1 i 2 sezon Wolfblood

Podobały się wam 2 pierwsze odcinki z dubbingiem? Mi bardzo! Ja obejrzałam już 2 sezony po angielsku i praktycznie wszystko zrozumiałam, więc jeśli macie jakiekolwiek pytania co do Wolfblood to piszcie :P
/Maddy
Aimee Kelly ;***

Sorry ;*

Sorki, że mnie tak długo nie było, no ale szkoła (3 gimnazjum) + prowadzę stronkę na fb i nie miałąm czasu na bloga :( Ale to się zmieni jeżeli chcecie być na bieżąco to wejdźcie na moją stronę na fb: 
/Maddy 

sobota, 28 września 2013

Bobby Lockwood "Wolf Blood"


Jak wam kochani minął dzisiaj dzień??? Mi wspaniale obejrzałam 13 odcinków WolfBlood i jest mi tak radośnie :P Do zobaczenia jutro XOXO
 
Straszny??? Ja myślę, że Bobby jest strasznie zabawny xD 

Wolfblood ;)


Właśnie jestem w trakcie oglądania 8 odc. "Wolfblood" po angielsku :* 
Jest!!! SUPER!!!! Dodam streszczenie 2 odc. dziś lub jutro :*
A tu łapcie scenę z pojedynku na taniec dziewczyn, po prawej to Maddy (po metamorfozie)

czwartek, 26 września 2013

Maddy + Rhydian = Maddian ♥


A w Anglii już sobie oglądają 2 sezon ja też chcę :'(
No, ale puki co czekamy na 2 odcinek, niedługo dodam kalendarz odliczania do premiery :*** Co myślicie o daniu nazwy tej parze np. Maddy + Rhydian =Maddian ♥
Maddian :*

Hej ;)


Właśnie wróciłam ze szkoły, ale muszę zaraz iść na basen ;*
Gif z Rhydianem & Maddy

Wolfblood - S01E01 [dubbing pl]


Pomyślałam, że będę jeszcze dodawać linki do serialu jeżeli ktoś nie miał okazji jeszcze obejrzeć pierwszego odcinka :*

Słodziutko razem wyglądają prawda??? ♥♥♥

Maddy & Rhydian (filmik)


Mam dla was filmik o Maddy & Rhydianie :*


środa, 25 września 2013

Rhydian & Maddy


Ja już lecę kochani ;* Do zobaczenia jutro ♥


Wolfblood - family Maddy



Serialowa rodzinka Maddy ♥


Wolf & Bobby


OMG! Jakie to SWEET ♥ Wytresowane wilczki wyglądają przecudownie, kto też ma ochotę pogłaskać je to niech da komentarz ;D

Wolf & Bobby

Luisa & Bobby

Zapewne znacie Shannon i Rhydian'a (Luise C. i Bobby'ego L.) z roli Willow i Mick'a w znanym serialu UK "House of Anubis" ("Dom Anubisa"). Matko jak ja kochałam ten serial ryczałam (dosłownie) jak się dowiedziałam, że nie będzie 4 sezonu :'( OPANOWANIE! No już  ;D 

Luisa


Bobby



Wolfblood


"Bycie nastolatkiem nie jest łatwe. A bycie nastoletnim wilkołakiem jest dziesięć razy trudniejsze. 14-letni Maddy kocha swoje umiejętności - wyostrzone zmysły, bycie szybszym, silniejszym i bardziej eleganckim - ale nienawidzi tajemnicy, jaka się z tym wiąże."

Rhydian & Maddy
 


Nowy serial Disney Channel!!!
"Wolfblood"

Premiera "Wolfblood"

Premiera 2 odcinka na Disney Channel już 27 października!!! Kto nie może się już doczekać? ;P Ja bardzo! Myślicie, że Maddy zakocha się w Rhydianie??? Byłabym  wtedy szczęśliwa. Podobno Tom jest zakochany w Maddy :D Słodko tutaj wyszli, prawda??? xD



Wolf Blood - główni bohaterowie



Na początek krótkie przedstawienie głównych bohaterów :
Maddy Smith
Maddy (Aimee Kelly) Przyjaciółka Rhydiana. Jest wilkołakiem i ma 16 lat. Kocha swoje nadprzyrodzone umiejętności.
  
Rhydian Morris
Rhydian (Bobby Lockwood) Najlepszy przyjaciel Maddy. Jest wilkołakiem.
 
 
 Shannon Kelly 
Shannon (Luisa Connolly-Burnham) Najlepsza przyjaciółka Maddy. Jest człowiekiem. Podejrzewa, że wilkołaki istnieją.
  
Okanawe 'Tom' Thomas 
 Tom (Kedar Williams-Stirling) Najlepszy przyjaciel Maddy i Shannon (podkochuje się w Maddy). Jest człowiekiem.

Hi!

Witam wszystkich serdecznie na moim nowym blogu poświęconym "Woolf Blood" ("Wilcza Krew"). Mam ogromną nadzieję, że będziecie się na nim udzielać (komentować) i dawać rady co do jego ulepszenia. Założyłam go po to, aby móc wspólnie śledzić losy bohaterów tego nowego serialu :*